Rijssensestraat 142a, 7642 NN Wierden

E-mail: info@golfclubdekoepel.nl
Website: www.golfclubdekoepel.nl

WiFi-code

De code voor gratis toegang tot onze open wifi is verkrijgbaar in het clubhuis.

Laadpalen

Op de parkeerplaats vindt u 4 laadpunten voor elektrische auto’s

Routebeschrijving

• Komende vanaf de A1, neem afslag 28 in de richting Rijssen (N347), aan het einde op de T-splitsing (verkeerslichten) rechtsaf richting Wierden (N350). Bij de eerste rotonde ¾ rondrijden en dan de ventweg/parallelweg richting Wierden volgen.
  • Komende vanaf de A35/N35, neem de afslag Wierden/Rijssen en volg de borden richting Rijssen. Volg de borden Golfclub de Koepel (de baan ligt aan de ventweg/parallelweg).
  • Voor een routeplanner gebruikt u postcode 7642 NN als eindpunt, of Rijssensestraat 142, Wierden als adres.

Openingstijden

Het secretariaat is van maandag tot en met vrijdag geopend van 8.30 t/m 15.00 uur.
Op zaterdag en zondag is het secretariaat gesloten. U kunt zich op deze dagen melden in het restaurant.
(Openingstijden kunnen wijzigen afhankelijk van de weersomstandigheden en de drukte in de baan)

Het clubhuis is dagelijks geopend vanaf 9.00 uur. De keuken is elke maandag en dinsdag gesloten.