Oefenfaciliteiten

Golfclub de Koepel heeft een gedeeltelijk overdekte driving range van 220 meter met 18 afslagplaatsen. Een grote chipping green met bunkers en een putting green bieden volop mogelijkheden om te oefenen.

Openingstijden

De driving range, chipping en pitching area en de putting green zijn dagelijks geopend van zonsopgang tot zonsondergang. De driving range is elke woensdag vanaf ca. 17.00 uur gesloten. De daaropvolgende morgen wordt de driving range gemaaid. Na het maaien gaat de driving range weer open, vanaf ongeveer 9.30 uur. Van de chipping en pitching area en de putting green kunt u gewoon gebruik maken.

Gebruik van de oefenfaciliteiten

U kunt gebruik maken van de putting green, de chipping en pitching area en de driving range. Driving range ballen: 28 ballen voor € 1,13.
Niet-leden van Golfclub de Koepel kunnen ook gebruik maken van de oefenfaciliteiten als er geen greenfee wordt afgenomen. Hiervoor dient € 6,50 rangefee te worden voldaan bij het secretariaat en na 17.00 uur aan de bar.