Combineer sport, pleasure en business

De golfbaan van Golfclub de Koepel is bij uitstek de geschikte plek voor relatiemarketing. Een bedrijfslidmaatschap geeft volop de ruimte om het aangename met het zakelijke te verenigen. De businessleden van Golfclub de Koepel kunnen elkaar regelmatig ontmoeten tijdens sportieve activiteiten. Zo is er een bedrijvencompetitie en een speciale sponsordag. Ook organiseert de businesscommissie nog andere leuke activiteiten zoals golfclinics en bijeenkomsten in het clubhuis. Ontspannen golfen, zinvol netwerken, lekker eten en drinken staan dan op de eerste plaats. Want een ontmoeting bij Golfclub de Koepel heeft alles mee om ongedwongen zaken te doen.

Bedrijfslidmaatschap

Het bedrijfslidmaatschap wordt aangegaan voor een periode van minimaal 1 jaar. Er kunnen maximaal 4 spelers per bedrijf worden ingeschreven. Die kunnen aan alle activiteiten van Golfclub de Koepel meedoen en hebben stemrecht tijdens vergaderingen. De kosten voor dit bedrijfslidmaatschap wordt bepaald door het aantal spelende leden.

Dit lidmaatschap geeft u recht op de volgende zaken:

• Jaarabonnement voor 1, 2, 3, of 4 personen op onze 18 holes golfbaan,
  • 9 holes greenfee kaarten/aantal afhankelijk van de overeenkomst
  • Deelname voor 2 personen aan de jaarlijkse golf- en netwerkborrel alsmede sponsordag
  • Businessborrel einde jaar.
  • Mogelijkheid tot deelname aan de bedrijvencompetitie tegen het daarvoor geldende tarief.

Sponsormogelijkheden

Bordsponsoring

Bij de oefenfaciliteiten (driving range en putting green) zijn plaatsen voor bordsponsoring. De borden hebben een formaat van ca. 68 x 30 cm, waarop een bedrijfslogo in kleur kan worden afgebeeld. Dit lidmaatschap geeft u recht op de volgende uitingen en zaken:

• Vermelding van de bedrijfsnaam op het beeldscherm in de hal van het clubhuis.
  • Vermelding van het bedrijfslogo in kleur op een bord bij terras of bij de oefenfaciliteiten.
  • Businessborrel einde jaar.
  • Mogelijkheid tot deelname aan de bedrijvencompetitie tegen daarvoor geldend tarief.

Holesponsoring

Op de afslagplaats van elke hole staat een tee bord, waarop de lay-out van de desbetreffende hole zichtbaar is alsmede de belangrijke afstanden. Daaronder is een bord van 68 x 30 cm gemonteerd met een bedrijfslogo in kleur van de holesponsor. Dit lidmaatschap geeft u recht op de volgende uitingen en zaken:

• Vermelding van de bedrijfsnaam op het beeldscherm in de hal van het clubhuis.
  • Vermelding van het bedrijfslogo in kleur op een tee-bord.

Cupsponsoring

De hole cup is een van de meest geziene objecten in de baan. We geven 2 bedrijven de mogelijkheid om hun logo in kleur in 9 hole cups te laten zien. Dit lidmaatschap geeft u recht op de volgende uitingen en zaken:

• Vermelding van de bedrijfsnaam op het beeldscherm in de hal van het clubhuis.
  • Vermelding van het bedrijfslogo in kleur in de hole cups van 9 holes (even of oneven).
  • 9 holes greenfee kaarten/aantal afhankelijk van overeenkomst
  • Deelname voor 2 personen aan de jaarlijkse jaarlijkse golf- en netwerkborrel alsmede sponsordag

Sponsoring afslagmat

De schermen staan tussen de afslagmatten en hebben een formaat van ca. 120x 40 cm, waarop een bedrijfslogo in kleur kan worden afgebeeld. Dit lidmaatschap geeft u recht op de volgende uitingen en zaken:

• Vermelding van de bedrijfsnaam op het beeldscherm in de hal van het clubhuis.
  • Vermelding van het bedrijfslogo in kleur op een bord voor de afslagmat op de drivingrange.

Contactformulier

Naam (verplicht)