Combineer sport, pleasure en business

De golfbaan van Golfclub de Koepel is bij uitstek de geschikte plek voor relatiemarketing. Een bedrijfslidmaatschap geeft volop de ruimte om het aangename met het zakelijke te verenigen. De businessleden van Golfclub de Koepel kunnen elkaar regelmatig ontmoeten tijdens sportieve activiteiten. Zo is er een bedrijvencompetitie en een speciale sponsordag. Ook organiseert de businesscommissie nog andere leuke activiteiten zoals golfclinics en bijeenkomsten in het clubhuis. Ontspannen golfen, zinvol netwerken, lekker eten en drinken staan dan op de eerste plaats. Want een ontmoeting bij Golfclub de Koepel heeft alles mee om ongedwongen zaken te doen.

Klik hier voor de folder.

Bedrijfslidmaatschap

Het bedrijfslidmaatschap wordt aangegaan voor een periode van minimaal 1 jaar. Er kunnen maximaal 4 spelers per bedrijf worden ingeschreven. Die kunnen aan alle activiteiten van Golfclub de Koepel meedoen en hebben stemrecht tijdens vergaderingen. De kosten voor dit bedrijfslidmaatschap wordt bepaald door het aantal spelende leden.

Dit lidmaatschap geeft u recht op de volgende zaken:

• Jaarabonnement voor 1, 2, 3, of 4 personen op onze 18 holes golfbaan,
  • 9 holes greenfee kaarten/aantal afhankelijk van de overeenkomst
  • Deelname voor 2 personen aan de jaarlijkse golf- en netwerkborrel alsmede sponsordag
  • Businessborrel einde jaar.
  • Mogelijkheid tot deelname aan de bedrijvencompetitie tegen het daarvoor geldende tarief.

Business Club De Wierdense Duinen

De golfbaan van Golfclub de Koepel is bij uitstek dé plek om te netwerken in een ontspannen sfeer. Ons bedrijfslidmaatschap geeft dan ook volop de ruimte om business met pleasure te combineren. Om dit nog meer te benadrukken is in 2021, naast het bedrijfslidmaatschap, Business Club “De Wierdense Duinen” gestart.

Klik hier voor meer informatie.

Sponsormogelijkheden

Uw bedrijf zichtbaar maken onder de juiste doelgroep is anno nu steeds moeilijker. Terwijl opvallen bij de juiste doelgroep een must is! Bij Golfclub de Koepel hebben wij diverse mogelijkheden om uw bedrijf onder de aandacht te brengen bij de juiste mensen. Een groot deel van onze bezoekers bezoekt onze golfbaan vaker dan één keer of is lid van de golfbaan, waardoor uw bedrijf meerdere malen wordt gezien en top of mind blijft bij uw doelgroep uit de regio.

Wij bieden u dan ook verschillende mogelijkheden om uw bedrijf te promoten. Hieronder ziet u een aantal van deze mogelijkheden. Voor meer informatie en alle mogelijkheden kunt u contact opnemen met de Business Commissie via telefoonnummer 0546-574070 of per mail buco@golfclubdekoepel.nl

Sponsormogelijkheden

Bordsponsoring

Bij de oefenfaciliteiten (driving range en putting green) zijn plaatsen voor bordsponsoring. De borden hebben een formaat van ca. 68 x 30 cm, waarop een bedrijfslogo in kleur kan worden afgebeeld.

• Vermelding van de bedrijfsnaam op het beeldscherm in de hal van het clubhuis.
  • Vermelding van het bedrijfslogo in kleur op een bord bij terras of bij de oefenfaciliteiten.
  • Businessborrel einde jaar.
  • Mogelijkheid tot deelname aan de bedrijvencompetitie tegen daarvoor geldend tarief.

Holesponsoring

Op de afslagplaats van elke hole staat een tee bord, waarop de lay-out van de desbetreffende hole zichtbaar is alsmede de belangrijke afstanden. Daaronder is een bord van 68 x 30 cm gemonteerd met een bedrijfslogo in kleur van de holesponsor.

• Vermelding van de bedrijfsnaam op het beeldscherm in de hal van het clubhuis.
  • Vermelding van het bedrijfslogo in kleur op een tee-bord.

Sponsoring Banier middenberm

Op de parkeerplaats, prominent in het midden, staan vlaggenmasten voorzien van baniervlaggen. De vlaggen zijn duidelijk zichtbaar voor iedere bezoeker aan de golfbaan. De vlaggen hebben formaat van 100 X 300 cm en worden voorzien van een bedrijfslogo in kleur.

• Vermelding van de bedrijfsnaam op het beeldscherm in de hal van het clubhuis.
  • Vermelding van het bedrijfslogo in kleur in de hole cups van 9 holes (even of oneven).
  • 9 holes greenfee kaarten/aantal afhankelijk van overeenkomst
  • Deelname voor 2 personen aan de jaarlijkse jaarlijkse golf- en netwerkborrel alsmede sponsordag

Sponsoring afslagmat

Op de driving range nemen de afslagmatten een opvallende plaats in. Iedere speler die komt oefenen of inslaan voor een golfronde maakt hier gebruik van . Tussen de afslagmatten staat een afscheidingsdoek. Deze doeken hebben een formaat van 120 x 40 cm en zijn voorzien van uw bedrijfslogo in kleur. Een sponsorovereenkomst geeft u recht op de volgende uitingen en zaken:

• Vermelding van de bedrijfsnaam op het beeldscherm in de hal van het clubhuis.
  • Vermelding van het bedrijfslogo in kleur op een bord voor de afslagmat op de drivingrange.

Contactformulier

Naam (verplicht)