Leuk en spannend golfen

is helemaal 'Committed to Jeugd'

Golfclub de Koepel draagt jeugdgolf sinds jaar en dag een warm hart toe.

Voor jeugdleden t/m 21 jaar hebben wij speciale jeugdlessen. Jaarlijks ontvangen de jeugdleden 20 golflessen (bijdrage hiervoor is €55) van onze headpro Garry Jack. In 2015 zijn we gecertificeerd door de NGF met het predicaat ‘Committed to Jeugd’. Hierbij is het belangrijkste doel ervoor te zorgen dat onze jeugdleden veel plezier beleven aan de golfsport. Golfclub de Koepel creëert de juiste voorwaarden, waardoor jongens en meisjes zich kunnen ontwikkelen tot enthousiaste golfers zowel op recreatief als op prestatief niveau. Zo zijn er voldoende speelmogelijkheden en ons 1e jeugdteam speelt momenteel hoofdklasse in de NGF competitie.

Om kennis te maken met de jeugdlessen bieden wij als golfclub de Koepel een serie van 3 gratis kennismakingslessen aan.
Wilt u meer informatie over onze jeugdlessen of wilt u kennis komen maken? Neem dan telefonisch contact op met onze receptie via 0546-574070.