Kennis maken met golf

Lijkt het u wat om eens een keertje onze golfclub te bezoeken? En te ontdekken of golf iets voor u is? U bent in ieder geval van harte welkom! Enthousiaste leden van onze club geven u een zo goed mogelijk beeld van de golfsport. Op een plezierige en laagdrempelige manier krijgt u een goed beeld van de golfsport en de club én mag u natuurlijk een balletje slaan. Wilt u alvast een voorproefje? Kijk dan eens op onze site, hier staat een mooi filmpje van de baan: Golfbaan De Koepel

Golf is voor iedereen

Golf is een leuke en uitdagende sport voor alle leeftijden. Het is bij uitstek een sport die zich leent om samen met anderen te beoefenen. Ongeacht leeftijd, spelniveau of geslacht. Er zijn helaas nogal wat vooroordelen over de golfsport. Tijdens uw bezoek zult u ervaren dat de vooroordelen, zoals bijvoorbeeld: “Alleen kakkers spelen golf” en “Het is een sport voor oude mensen” niet waar zijn. Wij laten u zien dat het een sport is die zeer veelzijdig is. Het is iedere keer anders, de holes zijn afwisselend, de omstandigheden variëren en de bal ligt nooit hetzelfde. Je bent lekker buiten in een mooie omgeving én golf is een sport die weinig tot geen blessures oplevert.

Deelname is gratis

We hebben een aantal data geselecteerd voor de Open Golfdagen. Deelnemen kost niets, alleen een beetje lef. Stapt u over die drempel? Probeert u het gewoon eens! We nodigen iedereen uit, van jong tot oud. U mag alleen komen, maar ook met een vriend of vriendin, met uw collega of als gezin. Graag vooraf even aanmelden, het liefst een aantal dagen voor aanvang van de betreffende datum. “Wat moet ik aan”, hoor ik u denken. Wij verzoeken u om schoenen te dragen met een platte zool (bijv. sneakers) en daarnaast lekker sportief zittende kleding, waar u zich comfortabel in voelt.

De Open Golfdagen zijn op:

9 en 23 maart

13 april

11 en 25 mei

8 en 22 juni

13 en 27 juli

10 en 24 augustus

14 en 28 september

12 en 26 oktober

9 en 23 november

(bij voldoende deelname).

Wanneer u zich als een groepje van 4-6 personen aanmeldt kunnen we in overleg met u ook een andere datum afspreken.

Programma:

• Zaterdag om 13.30 uur: ontvangst in het clubhuis met kopje koffie/thee Uitleg van het programma
  • Zelf aan de slag op de: driving range, putting area, pitch area en een bezoekje aan de golfbaan
  • Zaterdag om ca. 15.30 uur: einde en napraten

Mogen wij u binnenkort begroeten? Aanmelden kan bij ons secretariaat per email: info@golfclubdekoepel.nl (vermeld: gewenste datum, voor- en achternaam deelnemer/s) of per telefoon: tel. 0546 – 57 40 70.