Business Club De Wierdense Duinen

De golfbaan van Golfclub de Koepel is bij uitstek dé plek om te netwerken in een ontspannen sfeer. Ons bedrijfslidmaatschap geeft dan ook volop de ruimte om business met pleasure te combineren. Om dit nog meer te benadrukken start Golfclub de Koepel in 2021 naast het bedrijfslidmaatschap een nieuwe Business Club: “De Wierdense Duinen”

Deze sportieve netwerkclub heeft als doel om de relatie tussen ondernemers uit verschillende bedrijfstakken te bevorderen en nieuwe contacten te leggen.
Dit alles op een gezellige en informele wijze waarbij we zowel het zakelijk aspect als de ontspannen sfeer niet uit het oog verliezen.

Naast een 18 holes Match Play During the Season kampioenschap organiseert de
Business Club wedstrijden en netwerkbijeenkomsten waarbinnen er naast serieuze wedstrijden ook ruimte is voor een aantal wedstrijden met een ludieke invulling.
Elk evenement staat garant voor een actieve en informele ervaring waarbij sportiviteit, gezelligheid, netwerken en lekker eten en drinken samengaan.
Voor een aantal evenementen kunt u kosteloos een gast uitnodigen. Hierdoor kunt u optimaal netwerken tijdens een sportief samenzijn.

Tevens wordt er ieder jaar speciaal voor de Business Club leden een golfreis georganiseerd waar we 2 dagen kunnen genieten van mooie golfbanen en goed gezelschap.
Naast al deze evenementen is het als lid van de Business Club ook mogelijk om deel te nemen aan de Bedrijvencompetitie. Deze competitie wordt jaarlijks door de
Business Commissie georganiseerd voor sponsoren, bedrijfsleden en Business Club leden.

Of je een nu beginnende golfer bent of al jaren een fanatieke speler, bij Business Club De Wierdense Duinen ben je van harte welkom. Wij hebben voor elke golfer een passend pakket samengesteld.
Nieuwsgierig naar onze pakketten? Klik op de onderstaande buttons voor meer informatie.

Neem voor meer informatie contact op met onze Businesscommissie per mail via buco@golfclubdekoepel.nl of met ons secretariaat via telefoonnummer 0546-574070.

Wij hopen je snel te mogen begroeten bij Business Club De Wierdense Duinen.

Beschrijving lidmaatschap Business Club de Wierdense Duinen

De inhoud van het lidmaatschap verschilt per pakket

10 netwerkevenementen per jaar en BC Matchplay During the Season Kampioenschap:

• 3x businessontbijt, 9 holes golf, netwerkmogelijkheid
    • 7:30 inloop, 8:00 ontbijt, 9:00 afslaan, 11:30 – 12:30 met koffie/thee/fris
    • 2x met introducee van buiten de club, 1x members only
  • 3x middag/avond, 18 holes golf, netwerkmogelijkheid
    • 12:00 inloop met koffie/thee/broodje, 13:00 afslaan, 18:00 – 19:30 diner, 19:30 – 22:00 borrel
    • 2x met introducee van buiten de club, 1x members only
  • 3x netwerkavond, netwerkmogelijkheid
    • 18:30 inloop, 19:00 gastspreker, 20:00 – 22:00 borrel & hapje
    • 3x met introducee van buiten de club
  • 1x per jaar golfreis in binnen/buitenland op donderdag en vrijdag
    2 banen spelen met overnachting.
  • Business Club Matchplay During the Season Kampioenschap