De Marshal

Net als op veel andere golfbanen worden marshals ook op onze golfbaan ingezet. Zij zijn de gastheren/ – vrouwen van onze club.

Zij helpen de golfers waar nodig en leveren een belangrijke bijdrage aan een goede doorstroming en veilig spel. Als golfers mede dankzij advies van een marshal van de juiste kleur tee spelen, verloopt het spel vlotter en hebben ze meer spelplezier.

De marshal heeft daarnaast aandacht voor de veiligheid en het welzijn van leden en gasten.

De marshal is geen politieagent, maar kan indien de situatie dit nodig maakt corrigerend optreden, zijn of haar aanwijzingen dienen dan te worden opgevolgd.

De marshal is altijd aanwezig om uw golfervaring op onze baan optimaal te laten verlopen.

Klik hier voor een  video over het werk van de Marshal.