Kennis maken met golf

Samen Trainen is een groot succes op Golfclub De Koepel. Ieder jaar biedt onze Golfprofessional Garry Jack een programma aan waarin je samen met andere leden je techniek en spelniveau verbetert en je golfplezier vergroot.

Door het gezamenlijk trainen leer je nieuwe golfers kennen waardoor het ook voor leden die hun weg binnen de vereniging aan het zoeken zijn een ideaal programma is om aan deel te nemen.

Wie, wat, wanneer

De training is bedoeld voor alle leden van onze golfvereniging van jong tot oud. De trainingen worden in groepen geven op basis van handicapcategorieën. Je ontvangt een uitnodiging voor de categorie waar jouw handicap in valt. Vervolgens schrijft jij je in voor de gehele reeks, op een vast tijdstip.

Elk programma wordt er een ander aspect van het golfspel behandeld. Zo staat voor deze zomer Shortgame op het programma.

Voor meer informatie neem gerust contact op met het secretariaat via info@golfclubdekoepel.nl of bel naar 0546-574070