Handicarts

Op Golfclub De Koepel zijn acht handicarts beschikbaar. De loods waar de handicarts gestald zijn, ligt links op eind van de parkeerplaats ,bij het clubhuis.

Kosten voor een handicartpashouder zijn € 4,50 per keer. Indien twee pashouders de handicart gebruiken wordt 2x € 4,50 afgerekend. Meerijdende niet-pashouders betalen € 9,- per keer. Daarnaast wordt u dan jaarlijks donateur ad  € 50,=

Indien beschikbaar kunnen de carts ook door niet-pashouders worden gehuurd. Het tarief per keer is € 25,=

Reservering van de handicarts

Maximaal een week van tevoren bij het secretariaat (of bij diens afwezigheid bij het restaurantt/clubhuis). Telefoonnummers 0546-574070 en 0546-576150.

Reserveren voor gebruik op weekeinden of feestdagen: bij het secretariaat tot 16.00 uur op de vrijdag daaraan voorafgaand (of 16.00 uur op de dag voor de feestdag, indien deze in de week valt). In de periode 1 november tot 1 maart: reserveren vóór 13.00 uur.

Het secretariaat zorgt er dan voor dat de sleutel van de handicart bij het restaurant worden afgegeven. Hier kunt  u ook betalen voor gebruik van de handicart.

Leden van De Koepel  hebben geen voorrang boven pashouders van buiten de club.

Minder valide golfers in het bezit van een pas hebben voorrang boven valide spelers.

Wedstrijden

Bij deelname aan een wedstrijd op De Koepel geeft u bij inschrijving aan dat u een Handicart wilt gebruiken. Reserveren van de handicart dient u echter zelf te doen bij  het secretariaat. De wedstrijdleiding reserveert dus géén handicart voor u.

Bent u door een van onze sponsors uitgenodigd voor een wedstrijd en wilt u een handicart gebruiken, overleg dan met de uitnodigende partij of u zelf de handicart moet reserveren.

Sleutels

De sleutels voor de handicarts worden  tegen betaling van het verschuldigde bedrag bij het secretariaat of restaurant  voor u de baan in gaat uitgereikt. Na afloop dient u deze daar weer in te leveren.

De Koepel Clubcounsil voor Stichting Handicart is Chris Dijkhuis.

U vindt  meer wetenswaardigheden over Stichting Handicart en hoe u donateur van de Stichting kunt worden elders op de website.

Het volledige reglement Handicarts kunt u daar ook teruglezen.