18 holes senioren lidmaatschap

Hét lidmaatschap voor iedere golfer die optimaal gebruik wil maken van zijn of haar lidmaatschap. U heeft de keuze uit een 18 of 9 holes lidmaatschap. Het hele jaar door onbeperkt spelen op de 18 holes golfbaan en vrije toegang tot alle (oefen) faciliteiten. Gratis deelnemen aan Clubkampioenschapswedstrijden, uw stem laten horen tijdens de Algemene Leden Vergadering of zitting nemen in één van de commissies.

9 holes senioren lidmaatschap

Een volwaardig senioren lidmaatschap met een beperking voor het aantal te spelen holes. 9 holes leden mogen 1 keer per dag 9 holes spelen en starten op hole 1 of hole 10. Deelname aan een 18 holes wedstrijd of 18 holes lopen is mogelijk met de aanschaf van een 9 holes greenfee tegen introductietarief.

Daluren + Weekend lidmaatschap

Een volwaardig senioren lidmaatschap met beperkte starttijden (in het weekend geldt deze beperking niet). Golfen voor of na het werk. Begin de dag met een energie-boost of sluit je dag af met een ontspannen golfronde, lekker in de buitenlucht. Het ideale lidmaatschap voor wie minder tijd en/of geld wil of kan besteden aan golf. En natuurlijk voor iedereen voor wie dit een beter passend lidmaatschap is.

18 holes seniorenlidmaatschap

• € 1391,- per jaar
  • Geldt bij betaling vóór 1 februari
  • Bedrag is inclusief 3% korting (€ 1434,- bij betaling na 1 februari)

Bij maandbetaling geldt: € 119,50 per maand

9 holes seniorenlidmaatschap

• € 966,- per jaar
  • Geldt bij betaling vóór 1 februari
  • Bedrag is inclusief 3 % korting (€ 996,- bij betaling na 1 februari)

Bij maandbetaling geldt: € 83,- per maand

Daluren + Weekend lidmaatschap

• € 966,00 per jaar
  • Geldt bij betaling vóór 1 februari
  • Bedrag is inclusief 3 % korting (€ 996,- bij betaling na 1 februari)

Bij maandbetaling geldt: € 83,- per maand

Goed om te weten

U bent voor minimaal 1 vol kalenderjaar lid, lopende van 1 januari t/m 31 december. (Bijvoorbeeld op 1 februari 2023 lid worden, betekent dat uw 1e jaar loopt t/m 31 december 2024). Voor lidmaatschappen die gedurende het kalenderjaar worden aangegaan wordt de financiële bijdrage naar rato berekend.

Aan het begin van elk verenigingsjaar worden de onderstaande bedragen gefactureerd.

• NGF-bijdrage

De NGF-bijdrage voor 2024 is € 24,50. De Nederlandse Golf Federatie stelt de hoogte van dit bedrag vast.

• Cateringbijdrage € 62,50 (horecategoed)

Voor de betalingen aan de cateraar kunt u uw lidmaatschapspasje (in de E-Golf4U app) gebruiken. Hier wordt door ons de cateringbijdrage op gestort.

Opzegging

U kunt het lidmaatschap alleen per brief of per e-mail opzeggen. Stuur uw opzegging uiterlijk vóór 1 december naar het secretariaat van Golfclub “De Koepel”. Voor het opzeggen van het lidmaatschap gelden de regels zoals die in de statuten zijn vastgelegd (artikel 7 uiterlijk 4 weken vóór het einde van het kalenderjaar). De statuten vindt u hier.