ONTDEK GOLF

SAMEN IS LEUKER DAN ALLEEN

Altijd al eens willen ontdekken of golf iets voor u is? Dat kan heel voordelig bij Golfclub De Koepel.

Voor slechts € 99,- krijgt u golfles, 1 uur theorieles, bent u 2 maanden aspirant lid en kunt u onbeperkt golfen.

Golf is een prachtige sport. Het is een combinatie van mentale en lichamelijke inspanning. Bij golf moet je creatief zijn. Je bent altijd buiten en het is steeds weer anders. Om de basistechniek goed onder de knie te krijgen is vakkundige begeleiding nodig. Een goede techniek levert niet alleen resultaat op, het zorgt er ook voor dat je met veel plezier speelt. Golf kun je niet leren in een aantal lesjes. Daar is echt meer tijd voor nodig. En die tijd en aandacht krijgt u via ons programma Golfstart. We merken dat de deelnemers aan ons programma het fijn vinden om het samen lessen te volgen en te oefenen. U kunt zich voor Golfstart inschrijven met familie, vrienden en/of collega’s; een groepje is dan al snel gemaakt. Maar u kunt zich natuurlijk ook individueel aanmelden.

ONS PROGRAMMA GOLFSTART

Voor de beginnende golfer is er Golfstart 1 en 2

De prijs per programmadeel bedraagt € 99,-

Schematisch:

GOLFSTART 1

In 6 lessen de baan op

In een groepje van 6-8 personen krijgt u 6 uur les van onze golfprofessional. Naast de lessen kunt u onbeperkt gebruik maken van de oefenfaciliteiten, zoals de driving range, de putting en de chipping area. Wij zorgen voor golfmateriaal, zodat u gemakkelijk en regelmatig kunt oefenen. Eén theorieles is inbegrepen. Het eindresultaat van Golfstart 1 is om baanpermissie te verkrijgen, zodat u op de golfbaan van De Koepel kunt spelen. U bent 2 maanden aspirant lid van onze golfclub.

Golfstart 1 lidmaatschap aanvragen.

GOLFSTART 2

Afsluiten met handicap 54 (voormalig GVB)

Na Golfstart 1 is Golfstart 2 de logische vervolgstap. In een groepje van 6-8 personen krijgt u 5 uur les van onze golfprofessional. Naast de lessen kunt u onbeperkt gebruik maken van oefenfaciliteiten en de baan. Wij zorgen voor golfmateriaal tijdens de lessen, zodat u dan kunt oefenen. Tijdens dit programma kunt u een regelexamen doen à € 10,-

De stappen naar het GVB zijn als volgt:

1. Baanpermissie
  2. Regelexamen gehaald
  3. Een kaart lopen met een voldoende resultaat om onder handicap 54 te komen.

Zowel tijdens als na Golfstart 2 krijgt u begeleiding van een mentor. Hij of zij maakt u wegwijs op de club, beantwoordt uw vragen en gaat samen met u oefenen. U bent 2 maanden aspirant lid van onze golfclub.

Golfstart 2 lidmaatschap aanvragen.

HANDICAP BEHAALD?

Word nu heel voordelig proeflid voor slechts € 575*. U heeft onbeperkt toegang tot de 18 holes baan en alle oefenfaciliteiten. Om u als beginnende golfer goed te begeleiden is het mentorschap ook hier van toepassing. Een ervaren golfer, tevens lid van onze club begeleidt u met veel enthousiasme. Voor de beginnende golfer organiseert de Rabbit commissie wedstrijden. U mag hier gratis aan deelnemen. Zo wordt u klaargestoomd voor het échte golfen en zult u merken dat u met meer zelfvertrouwen en plezier van het golfspel geniet!

*exclusief NGF registratie € 24,50

Vraag hier uw lidmaatschap aan.

Voor wie eerst vrijblijvend kennis wil maken met golf én met De Koepel, kan één van onze open golfdagen bezoeken.