Golfclub de Koepel verwelkomt u graag met twee nieuwe aantrekkelijke arrangementen. Speciaal voor u samengesteld om een dag heerlijk te ontspannen en te genieten van het mooiste plekje in Wierden.

TAPAS arrangement:

Ontvangst met een kopje koffie of thee met heerlijke eigengemaakte apfelstrudel in ons gezellige en gastvrije restaurant.

Daarna kunt u kennismaken met onze uitdagende en afwisselende golfbaan voor 9 of 18 holes.

Na uw ronde golf kunt u lekker nagenieten onder het genot van een drankje en een Tapasplank met overheerlijke koude en warme hapjes.

• 9 holes arrangement € 35,- per persoon
  • 18 holes arrangement € 50,- per persoon

HIGH GOLF arrangement:

Daarna is het tijd om de afwisselende en uitdagende baan van Golfclub de Koepel te gaan ontdekken!

Vervolgens kunt u nagenieten in ons restaurant. Wij serveren u 3 smaakvolle en heerlijke gerechtjes met 3 bijpassende wijnen of 3 biertjes van Brouwerij Nevel.

• 9 holes arrangement € 45,- per persoon
  • 18 holes arrangement € 60 per persoon

Golfclub de Koepel verwelkomt u graag op de golfbaan! Wilt u zeker weten of u kunt spelen en op welke tijd, dan verzoeken we u contact op te nemen met het secretariaat (0546-574070) of het contactformulier in te vullen.