Voor wie eerst de sfeer wil proeven binnen onze club kan kiezen voor een proeflidmaatschap.

Golfclub “De Koepel” kent 2 verschillende proeflidmaatschappen:

1. Een proeflidmaatschap van 6 maanden: Tijdens dit Proeflidmaatschap kunt u gedurende 6 maanden elke dag een 9 of 18 holes golfronde spelen.
  2. Een Instap15/30 proeflidmaatschap van 12 maanden: Bij een Instap lidmaatschap heeft u maximaal 15 of 30 golfrondes van 9 holes welke u binnen 12 maanden dient te spelen.

U heeft bij beide proeflidmaatschappen onbeperkt vrije toegang tot de oefenfaciliteiten.

Volwassene proeflidmaatschap

Eenmalige betaling

• € 575,- per 6 maanden

Instap30 lidmaatschap

• € 750,- bij jaarbetaling

Instap15 lidmaatschap

• € 405,- bij jaarbetaling

Goed om te weten

Het proeflidmaatschap is een eenmalig lidmaatschap voor 6 maanden. Er kan echter geen proeflidmaatschap worden aangevraagd als men in het verleden al (proef)lid was van Golfclub “De Koepel”.

Instap30 lidmaatschap en Instap15 lidmaatschap

Deze lidmaatschappen kunnen uitsluitend aangegaan worden door nieuwe leden; zij die niet eerder een (proef)lidmaatschap bij onze vereniging zijn aangegaan, aspirant-leden en registratieleden.

Aan het begin van elk verenigingsjaar worden de onderstaande bedragen gefactureerd.

NGF-bijdrage

Proefleden worden tevens lid van de Nederlandse Golf Federatie en zijn daarmee WA verzekerd. De NGF-bijdrage voor 2024 bedraagt € 24,50. De Nederlandse Golf Federatie stelt de hoogte van dit bedrag vast.

De statuten vindt u hier.

Cateringbijdrage € 62,50 (horecategoed)

Voor de betalingen aan de cateraar kunt u uw digitale lidmaatschapspasje (in de E-Golf4U app) gebruiken. Hier wordt door ons de cateringbijdrage op gestort.

Opzegging

Instap30 lidmaatschap en Instap15 lidmaatschap

U bent voor minimaal 1 vol kalenderjaar Instap30 lid of Instap15 lid, lopende van 1 januari t/m 31 december. (Bijvoorbeeld op 1 februari 2023 lid
worden, betekent dat uw 1e jaar loopt t/m 31 december 2024). Na een vol kalenderjaar lidmaatschap zal een andere lidmaatschapsvorm
gekozen dienen te worden.
Voor opzeggen van het lidmaatschap gelden de regels zoals die in de statuten zijn vastgelegd (artikel 6: uiterlijk 4 weken vóór het einde
van het kalenderjaar)